Pagina's

zaterdag 30 januari 2016

True Friends

Hallo allemaal,

Het nieuwe jaar is al weer eventjes onderweg. Dus even geen kerstkaarten meer. Alhoewel ik wel van plan ben om ze tussendoor te blijven maken. Scheelt weer aan het eind van het jaar. Maar we dwalen nu af. 

Vandaag heb ik deze kaart voor jullie. Voor de basis heb ik de nieuwe supergave Card Art Stand-Up Card 470.713.303 gebruikt. Ik vind hem helemaal geweldig. Dit is mijn eerste kaart met deze mal, maar zeker niet de laatste!


De basis heb ik overgenomen op gebroken wit cardstock en daarna uitgeknipt. Daarna het binnenste gedeelte overgenomen uit designpapier. 


De randen heb ik iets bruin gemaakt met Distress inkt.


Aan de rechterkant heb ik bij de bloemen de Kraft Art bladeren 479.002.008 gebruikt. Echt zo gaaf deze. Op een kraft vel zitten bladeren in diverse groottes. 

  479.002.009 Dutch Paper Art Craft Art Leaves 2

Je knipt ze uit, geeft het eventueel een kleurtje en hij is klaar voor gebruik. Echt zooo handig!


Onder de afbeelding heb ik de tekst True Friends geplakt. Vond hem wel erg goed passen bij het plaatje. Deze tekst komt uit de nieuwe Paper Art Valentine 472.948.036.


En ja dan horen er ook gewoon hartjes bij. Ik heb de Carboard Art harten gerbuikt. Op 1 vel zitten harten in diverse groottes. Bij het linkerhart heb ik het witte velletje eraf gehaald. Dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Leuk hè! Met het rechterhartje heb ik niets gedaan. Die komt zo van het vel op de kaart.

472.948.036 Laser Paper Art A5 wit Valentine    472.309.003 Cardboard Art A5 Hearts

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor! We helpen je graag.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Gaaf model is dit, komt zeker op mijn wishlist. Je hebt er een geweldig geheel van gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen