Pagina's

zondag 17 januari 2016

My Wishlist

Hallo allemaal,

Januari is begonnen, maar ik ga nog even door met de kerst. Heb ik gelijk weer een kerstkaart klaar voor komende kerst. Ik ben aan de slag gegaan met de Card Art Mug 470.713.589. 


De basis heb ik overgenomen uit Kraft papier en uitgeknipt. Daarna de binnenste maten (voor de binnen- en voorkant) uit designpapier van Noor! Design.


 De randjes heb ik zo her en der wit gemaakt met de Dutch Doobadoo Structuurpasta 870.000.000.


Voordat ik de mal dichtplak, heb ik een stempel van Noor! Design gestempeld met versamark op kraftpapier, embossingpoeder erover gestrooid en dit weer verhit met de heattool. 


Daarna uitgeknipt en ertussen geplakt. Op de randen heb ik nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoor Pearle Pen white 870.003.010. Zo handig dit, je kunt de parels net zo groot maken als je wilt.


Ook op het oor heb ik nog parels gemaakt. 


En hoe leuk zijn toch de Dutch Doobadoo Cardboard Art artikelen!


 Ik heb hier de Cardboard Art Gingerbread 472.309.008 op de slee geplakt. Met een witte gelpen een gezichtje en knoopjes erop gemaakt.


En zoals altijd mag een bloementoef bij mij niet ontbreken!


 Onder de bloemen heb ik een swirl geplakt met nog een takje. En natuurlijk horen de Dutch Doobadoo Craft Art Leaves 2 479.002.009 erbij. Zooo handig. Je knipt ze uit het vel en ze zijn direct klaar voor gebruik. 


En zoals altijd plak ik alles vast met de hele fijne Dutch Doobadoo lijm 870.001.000. Gebruiken jullie hem ook? 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust. Dat kan uiteraard hier, maar ook in onze Facebook groep. We helpen je graag!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten