Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Voor de Liefste Mama

Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor moederdag. Als basis heb ik kraft gebruikt, waarop ik het nieuwe Sunshine stencil aan de rand heb gelegd. Daarna heb ik deze met gesso bewerkt.


 Om het wat beter uit te laten komen heb ik in het midden een aantal parels geplakt.


Uit het DP heb ik een een ruime halve cirkel gestanst en deze om het motief gelegd.
Van een doily heb ik het middenstuk geknipt en om de gestanste cirkel geplakt.
Hierop een paar gestanste bloemen van Magnolia.


De nieuwe Paper Art randjes zijn zo fijntjes en mooi. Ik heb er hier een verticaal geplakt met daarnaast een jute lint. Hierover een smal hartjes lintje. De tekst is van het gratis Digi vel van Noor en die heb ik gestanst en gemat met een stukje foam op het bijpassende label van Noor. Op de uiteinden nog twee strikjes gemaakt van het lint dat over het Jute zit.


Een aantal rolroosjes gemaakt en eronder geplakt met de Paper Art blaadjes.
Als laatste een aantal Paper Art vlindertjes met een pareltje.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten