Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Smile


Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie zien hoe je met het nieuwe stencil Sun leuke versiering aan kan brengen op je achtergrond. Ik heb het stencil op de hoekjes gelegd en met inkt gestempeld.


 Dan krijg je een mooie versiering zoals bij mij in de hoekjes en altijd in de kleur die je wilt.


Het afdrukje van Mo Manning ingekleurd met Sennelier.


Een paar rolroosjes gemaakt boven de cardboard hartjes, Ik heb de witte kant gebruikt en die op kleur geverd met sennelier en een randje op getekend. Ook de blaadjes een beetje groen gemaakt.


Hier nog een foto met de PaperArt Blaadjes en vlinder.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

Groetjes,

   
   
   



1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt...
    Zoveel moois weer te zien!
    Prachtige kleuren.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen