Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Art from the heart

Hoi Allemaal,
Vandaag weer een creatie van mij en deze keer is dat het leuke mdf palet van Dutch Doobadoo 460.440.020. Wat een gaaf mdf artikel om te pimpen !


Deze komt in mijn hobbykamer te hangen, geeft zeker altijd wat inspiratie. Het pallet heb ik eerst bewerkt met gesso en toe het gedroogd was ben ik rondom wat distress inkt aan gaan brengen. Daarna wat klodders pasta er op gedaan links en rechts zo krijg je leuke klodders. Deze heb ik vervolgens een kleurtje gegeven. Ook heb ik wat vlinders en woorden er bij gedaan.


Het leuke afdrukje van Saturaded Canary past er perfect bij en heb ik gekleurd met mijn Copics. Nog wat stickerstjes van Tim Holtz er bij voor de finishing touch.


Natuurlijk nog wat kwasten en bloemen en het palet is klaar, gaaf !

Dutch Doobadoo - MDF Art - Paint Palette

Happy Crafting!
Hugs Liz xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten