Pagina's

maandag 9 juni 2014

Leuk nieuws!!

Vandaag heb ik niet alleen deze creatie om te laten zien, maar ook ontzettend leuk nieuws te melden. Ik mag namelijk blijven bij het gezellige Dutch Doobadoo Design team als vast design team lid en daar ben ik echt super blij mee!


Voor mijn creatie heb ik gebruik gemaakt van de mooie shape art mal Label Romantic 470.713.110.



De tekst 'Geluk zit in kleine dingen' komt van de leuke Label Art Everyday NL 474.007.002

Andere gebruikte materialen zijn het papier van Pion 'My daughter', een stempel van Stamping Bella Uptown Girls 'Victoria and Juliette', de vlinderstans en blaadjesstans van Noor! design, bloemen, kant, lint en plakparels.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze creatie!




7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi. Gefeliciteerd dat je mag blijven, terecht als ik deze kaart zo zie.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. En gefeliciteerd met je plekkie binnen het DT. We gaan vast nog veel mooie dingen van je zien op dit blog!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!! Enne gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje.....knap gedaan. Proficiat hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd je maakt ook prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en zo leuk met die tag! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen