Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

Gift for You

Vandaag ben ik aan slag geweest met de super fijne nieuwe Pillowbox Card Art 470.713.006 en de lieve Cardboard Hartjes 472.309.003. Ik vind de pillowbox mal echt ideaal om een leuke cadeauverpakking mee te maken, want deze is erg makkelijk in gebruik. 


Voor het designpapier heb ik gebruik gemaakt van een paperpad van Studio Light, de Tilda stempel is van Magnolia, de gebruikte vlinder, blad en cirkelstans zijn van Noor! design en verder heb ik nog gebruik gemaakt van bloemen, een kroontje en halve parels.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden,

Dutch Doobadoo - Card Art - Pillowbox  Cardboard Art - A5 - Hearts

tot de volgende keer!
Liefs Kim

2 opmerkingen:

  1. prachtig doosje om wat in te stoppen mooi newerkt
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce,
    wat een enig doosje heb je gemaakt. Leuk dat die als mal te koop is...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen