Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Bloem voor Jou

Vandaag wil ik jullie deze mdf bloem 6200/0157 laten zien, echt een schatje vind ik het. De bloem is uit de collectie van Noor! Design. Het design papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light, heel mooi pastel papier.


Ik heb de vormen uit verschillende kleuren getekend en geknipt. En dan per deel opgeplakt, beginnend met de 2 takjes in het groen.


Onderaan bij het bloempotje heb ik de grasrand geplakt samen met wat takjes. Deze zijn zo leuk om er bij te combineren. Ze passen er erg leuk bij.



Op de bloem heb ik wat roosjes geplakt met wat takjes en boven aan een wat grotere vlinder.
Dan nog wat Paper Art vlindertjes van hetzelfde model. Ik heb ze er schuin opgeplakt en alleen op het lijfje wat lijm gedaan zodat ze echt een fladderen. Ik heb ze een kleurtje gegeven met distress inkt en er een plakpareltje op gedaan.


Ik hoop dat jullie de bloem leuk vinden,
Bedankt voor alle leuke reacties en tot de volgende keer.



Laser Paper Art - A5 - wit - Butterflies 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten