Pagina's

zondag 22 juni 2014

Kus

Hebben jullie al met het leuke nieuwe imitatie leer van Dutch Doobadoo gewerkt? Nog niet, dan moet je dat echt eens proberen! Je kunt het gemakkelijk knippen en stanzen. Voor deze creatie heb ik natuurlijk weer verschillende fijne Dutch Doobadoo producten gebruikt: het mooie Imitation Leather Pink 456.070.019, een van de mooie nieuwe shape art mallen voor juni de Shape Art Rococo 470.713.108, de super leuke Mask Art Sun 470.715.026 en de altijd mooie Paper Art Butterflies 472.948.007.


Het mooie leer heb ik uitgeknipt mbv de shape art mal en gestanst mbv de Noor! design bloemenstanzen en de Lalaland vlaggetjes stans. De mask art heb ik eerst gebruikt om mijn cardstock te embossen en vervolgens heb ik de verhoogde delen bewerkt met Inka Gold Platinum. De schattige Tilda stempel is van Magnolia en ingekleurd met L'aquarelle van Sennelier, de letter stempels 'Typewriter keys' en blaadjes stans zijn van Noor! design.


Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren met mijn creatie.

Dutch Doobadoo - Fabric Art A5 - Imitatie Leather Pink  Dutch Doobadoo - Shape Art - Rococo Laser Paper Art - A5 - wit - Butterflies Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Sun

Liefs Kim

6 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een prachtig kaartje zeg ! Ik ben fan van Dutch doobadoo ...
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooië en leuke kaart. Ik ben ook fan van Dutch Doobadoo, ben er alleen nog niet zo
    bedreven in om het materiaal ook écht te gaan gebruiken. Maar, inspiratie genoeg hier.
    Dank je wel, groetjes, Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Veerle! Hopelijk kun je door alle inspiratie snel aan de slag met de mooie producten.

      Verwijderen