Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Vogelhuisje

Goedemorgen dames, 
ik ben eigenlijk wel benieuwd... hoe starten jullie aan een nieuw project? Ik begin meestal met een nieuw product wat ik voor mijn neus heb liggen en dat ik wil gaan gebruiken. Gisteren was dat het nieuwe Dutch Softboard Art van Dutch Doobadoo met steentjes.


Dan kraken we even de hersens...uhhh steentjes, daar hoort natuurlijk een huisje bij. Als basis heb ik dus een MDF vogelhuis genomen en dat eerst wit gemaakt met gesso.


Vervolgens heb ik het Dutch Mask Art stencil spinnenweb genomen en hier en daar op de ondergrond met structuurpasta het motief aangebracht. Na het drogen heb ik dit een kleurtje gegeven met grijze PanPastel.


Daarna moest ik even op een draf naar mama om daar in de kast te duiken voor wat natuurlijke materialen. Deze heb ik allemaal met een lijmpistool op mijn project verwerkt en vervolgens eerst een beetje wit gemaakt met gesso.


En zie je ook mijn steentjes overal terugkomen? Ook deze heb ik wit gemaakt met gesso. Tot slot heb ik het geheel nog een kleurtje gegeven met een Glimmer Mist spray. Een kanten lintje er nog aan en dan was dit mijn eindresultaat:


Weer eens iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn, maar ik hoop toch dat jullie hem leuk vinden!

3 opmerkingen:

  1. het ziet er prachtig uit heel mooi gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai Jolanda
    wat maak je toch een prachtige dingen, het is elke keer weer genieten van je creaties , maar zeker ook de foto's en de filmpjes van je prachtige dochtertje Noor wat een schatje
    ik wilde je wat vragen over het vogelhuisje ,er zit onder de bloemen zo'n prachtige tak op, ik dacht dat het de siliconen mal van Martha Stewart was maar na lang zoeken ben ik deze nog niet tegen gekomen, wil je mij vertellen welke dit is, alvast bedankt, en ik hoop je gauw weer een keer in het echt te zien\, ik vond het in heesh toen zo gezellig met Diny erbij lieve groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie weer.... Tja, hoe start ik een project? Ik begin meestal ook met iets wat ik graag wil gaan gebruiken. En als ik dan mijn kasten open trek, dan komen de ideeën vanzelf. En dan vaak niet wat ik in eerste instantie in gedachten had... hi,hi...

    Dan zit ik hier in mijn gezellige chaos, heerlijk vind ik dat. En baal dan altijd maar weer dat het alweer bijna nacht is en ik dan toch mijn boeltje moet opruimen....

    Deze is in iedergeval weer prachtig,

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen