Pagina's

maandag 23 juni 2014

onderwater wereld

Hallo  allemaal ,
De nieuwe shape art mal 470.713.109 van dutch doobadoo is weer zo mooi!  Ik kreeg er een idee mee om mijn eigen onderwater kaart te maken 


Ik heb de grootste vorm 2 keer op cardstock getekend en uitgeknipt . Een kleinere vorm gebruikt om in 1 van de delen een gat te knippen en die ge beplakken met mica waar ik met de nieuwe noor stempels under the sea op gestempeld heb .


Deze heb ik achter het gat geplakt en er daar weer met de shape artmal een lijstje omheen heb gemaakt . Het andere deel heb ik beplakt met design papier en daar een tekst op gemaakt.  Dan de 2 delen op elkaar geplakt met foam  tape ...zo  is er wat ruimte tussen om de losse insteek kaart er makkelijk in en uit te schuiven .(alleen de onderste helft dicht geplakt want de bovenkant moet open blijven )

 Ook het losse kaartje heb ik gemaakt door een kleine vorm te maken met de shape art mal. Daarna lekker vol geplakt met allerlei leuke dingen die passen bij het zee thema. 

Dutch Doobadoo - Shape Art - Label name plate

Ik hoop jullie weer van wat inspiratie te hebben voorzien met deze leuk mal!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten