Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

a fish may love a bird...

Dutch Doobadoo heeft naast superleuke masks, card art, shape art artikelen ook mooie stofjes. Deze maand zijn er 3 knalkleuren in kunstleer uitgebracht. Eenvoudig te verwerken in een snijmachine of met de schaar. Je kunt er op stempelen of doodlen met een marker. Heel veelzijdig dus!!


Ik heb het turquoise kunstleer 456070312 gebruikt in deze tag voor het bovenstukje en de staart van de zeemeermin. Ik heb de zeemeermin (van Prima Marketing) gestempeld met watervaste inkt op het kunstleer en daarna bewerkt met een goudkleurige gelpen van signo. Laat de inkt wel goed drogen, maar daarna vlekt het niet meer. De zeemeermin daarna nog een keer gestempeld op boekpapier en ingekleurd met kleurpotlood. 

Dutch Doobadoo - Fabric Art A5 - Imitatie Leather Turquoise  Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Sun

De achtergrond is gemaakt met Sennelier acrylverf  en de nieuwe mask van april, Sun  470715026.
De tekst heb ik gevonden op het internet en is een quote van Drew Barrymore.

groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wauw, deze is gaaf. Ik denk dat de kleuren ook wel heel goed gekozen zijn. Mijn complimenten Miranda!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren, schitterend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen