Pagina's

dinsdag 10 juni 2014

Just a Little Something

Hallo,
dit keer een cadeaudoosje gevuld met snoepjes, die ik zelf niet meer mag eten. Daarom heb ik ze maar in deze pillowbox gestopt. De box is gemaakt met Box Art A4 Pillow Box 470.713.006 van Dutch Doobadoo.  Voor de bekleding heb ik eerst effen karton gebruikt en daarop papier van een Scrapvel van JBS.


Als versiering heb ik in de linkerbovenhoek enkele bloemen en knoppen geplakt, met daarbij Paper Art Leaves en Butterflies gebruikt.  Rechts zitten rondom de strikken twee harten uit Paper Art Hearts en een sleutel van klei.


Onderaan zit  Tilda met een tijger, die kleurde ik met Copics.
Ze wordt omringd met bloempotten gevuld met planten,  PaperArt Flowerpots.


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid E000-00-21-11
Haren E53-51-50
Kleding V000-V01-V15
W00-1-3
Tijger E41-43-44-47

Op de achterkant heb ik de vlindercirkel met een tekst in het midden geplakt.


Rondom de tekst wat figuurtjes gedoodeld.



Groet Diny

1 opmerking: