Pagina's

donderdag 7 januari 2016

Little Gift Box

Mooi toch deze Box Art mal 470.713.016 van Dutch Doobadoo. Zeker voor een verjaardag, huwelijk of geboorte weer erg leuk om wat chocolaatjes of iets anders in te stoppen.


Als eerste ben ik begonnen met de mal na te tekenen op Kraft Cardstock, de randen bewerkt met de Paper Distresser en daarna met Crackle Paint  Daarna het doosje in elkaar gevouwen. Onder het klepje en op het doosje zelf heb ik een dun magneetjegeplakt.

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Box Card Art - Little Gift bag 

Daarna heb ik het designpapier op maat gesneden en dit op het doosje geplakt. De magneetjes heb je nu gelijk netjes weggewerkt.


Op het flapje heb ik een label geplakt, deze is uit het designpapier geknipt. Op de label nog wat Paper Art Christmas 479.002.012 van Dutch Doobadoo verwerkt. Als je de label omhoog klapt gaat je doosje dus open en kan je de lekkere chocolaatjes eruit halen.

479.002.012 Laser Paper Art A5 Kraft Christmas

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

4 opmerkingen: