Pagina's

donderdag 14 januari 2016

Liefs

 Hallo allemaal,

Een nieuwe maand betekend ook weer nieuwe producten van Dutch Doobadoo. En wat is het toch zo ontzettend gaaf en een grote eer om in het DT team van Dutch Doobadoo te mogen zitten. Ik geniet er zo van! En misschien gaat daarom de tijd ook zo snel. Maar het is ook zo leuk om voorbeelden te maken voor jullie met de nieuwe, maar zeker ook de oudere producten van Dutch Doobadoo. Want ook die blijven gewoon zo leuk!!

Voor de nieuwe maand ben ik aan de slag gegaan met de Mask Art Regendruppels 470.471.002. Deze mask heeft echt een heel mooi A5 formaat die je goed op kaarten kunt verwerken.


De mask heb ik op een donkerblauw cardstock gelegd. Daarna ingesmeerd met de Dutch Doobadoo structuurpasta en blauwe fran-tage erover gestrooid. Dan schud je de overtollige fran-tage eraf en verhit dit met de heattool. Je ziet dan dat de regendruppels wat omhoog komen. Een erg leuk effect moet ik zeggen. 

470.471.002 Mask Art A5 Rain Drops

Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Label Mirror 470.713.114 gebruikt. Een oudere mal die gewoon zo mooi blijft om te gebruiken. De grootste maat heb ik overgenomen uit Kraft papier, een kleinere maat uit wit cardstock en nog een kleinere maat uit designpapier van Noor! Design. 

470.713.114 Shape Art Label Mirror

De mask heb ik gemat op wit cardstock. 


En ook nu mogen de blommekes niet ontbreken. En wat zijn bloemen zonder bladeren? Niets! Dus heb ik de Paper Art bladeren 472.948.002 en Kraft Art bladeren 479.002.009 er bij geplakt. 

 472.948.002 Laser Paper Art A5 wit Leaves   479.002.009 Dutch Paper Art Craft Art Leaves 2

Ik moet zeggen dat deze bladeren toch wel mijn favoriete Paper arts zijn. Ze zijn gewoon zo leuk te gebruiken bij de bloemen en ze zijn ook nog in diverse maten. Handig toch!


Het thema van januari is Love. Dus ja, dan moeten er gewoon hartjes bij. Op de hartenmal van Noor! Design heb ik 2 Paper Art harten gebruikt uit 2 verschillende vellen Paper Art. 

472.948.001 Laser Paper Art A5 wit Hearts     472.948.032 Paper Art Flower Power

Het linker hartje komt uit de Paper Art Hearts 472.948.001. En het rechterhart uit de Paper Art Flower Power 472.948.032.


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je een heel gelukkig, gezond en creatief 2016 xxx.
Een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Super wat een leuke creatie heb je gemaakt met die schitterend mooie template/mask en frantage.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen