Pagina's

woensdag 8 september 2021

Prettige Kerstdagen

 



Hallo allemaal,

Ik heb een kerstkaartje gemaakt met de nieuwe slimline papierset van Dutch Doobadoo. 


Ik maakte de basiskaart met de onderstaande slimline mal.


Dutch Doobadoo Card Art Slimline Ticket
470 713 855

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit en rood cardstock en daarna op het mooie papier uit de Slimline Oh Deer papierkit.


Dutch Doobadoo Crafty Kit Slimline Oh Deer
473005 013 


De schattige hertjes die ik in de bovenste en de onderste cirkel geplakt heb horen bij deze Crafty kit.


 In het midden heb ik met een stans van Carlijn de tekst Prettige Kerstdagen gemaakt. 


De kerstballen en de pakjes horen ook bij de papierkit.  Na het maken van deze kaart krijg ik wel weer zin om te beginnen met het maken van de kerstkaartjes. Gelukkig werkt het weer ook mee en is het niet zo bloedheet.  Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten