Pagina's

maandag 6 september 2021

Hup Max!

  


Hoi, Hoi,

Hebben jullie deze gave nieuwe mal van de formule 1 auto gezien? Wat is hij onwijs leuk. En dat zegt iemand die helemaal niet van Formule 1 houdt.


 Maar het maken van dit kaartje vond ik echt heel leuk om te doen. Ik ben eerst aan de slag gegaan met de auto. Hiervoor gebruikte ik de onderstaande mal.


470 784 013

Dutch Dobadoo Card Art Race auto

Nadat ik mijn race auto klaar had ben ik aan de slag gegaan om er een coureur achter het stuur te maken. Dat is de giraffe geworden. Hiervoor gebruikte ik de onderstaande build up mal



470 713 864
Dutch Doobadoo Card Art Build up Giraffe.


De coureur heeft nog een helm opgekregen van mij en een finishvlag in zijn hand. Met wat verschillende stansen heb ik de naam Max en het cijfer 33 gemaakt. Uiteindelijk heb ik de creatie op zwart cardstock geplakt en deze nog een keer in zijn geheel uitgeknipt. Met een zwarte en witte gelpen heb ik nog wat accentlijntjes aangegeven. Hoe stoer is dat?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes

1 opmerking: