Pagina's

dinsdag 14 september 2021

Hallo Herfst

  

In de nieuwe Dutch Doobadoo collectie van de maand augustus zit een hele leuke mal van een fototoestel. 

Die mal heb ik gebruikt voor dit herfstkaartje.


Dutch Doobadoo Card Art Polaroid Camera
470 784 027

Ik heb de basismal overgetrokken op zwart cardstock, en heb daarna herfstpapier in vrolijke kleurtjes gebruikt uit een papier pakket van Joy. Het egeltje is een stempel van Craft Emotions, Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 


De gestempelde tekst heb ik gemaakt met een herfststempelset van Carlijn Design. De losse herfstblaadjes en de regendruppeltjes zijn stempels die horen bij het setje van de egel.


 Ik vind het zelf wel een leuk herfstkaartje geworden. Lekker vrolijk ik houd er wel van. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: