Pagina's

zaterdag 11 september 2021

Fijne Vakantie!

 


Hoi, Hoi,

Ik heb dit keer een kaartje gemaakt in een thema wat ik echt heel erg leuk vind om te doen. 


Een zeekaartje dus. Ik heb deze kaart gemaakt met deze slimeline mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Card Art Slimline Scallop pocket
470 713 877

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock en deze daarna beplakt met designpapier waarin het thema de zee terug te vinden is. Dit is een al wat oudere papierset van Noor.  Met de collectables van Marianne Design maakte ik het zeetafelereel af. Ik gebruikte ook de pelikaan. 



Met een randstans maakte ik de golvenrandjes onderaan de kaart. In de kaart stopte ik een label. De tekstjes die ik op de kaart en het label gestempeld heb komen uit een stempelset die alleen bij Scrap en Co in Klarenbeek te koop is, deze is ontworpen door Mathilde Bottenheft. Een hele leuke stempelset die je dus heel goed kunt gebruiken wanneer je net zoals ik houd van zeekaartjes. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten