Pagina's

dinsdag 7 september 2021

Hoera

 


Hallo allemaal,

Hebben jullie de leuke slimline papierset al gezien met de aardbeien, die deze maand uitgekomen is?
Wat een vrolijk papier, dat moet je toch in de papierkast hebben liggen.


Ik maakte de basiskaart met een stans van Carlijn Design en gebruikte het papier uit de onderstaande papier set van Dutch Doobadoo gecombineerd met rood en wit cardstock.


Dutch Doobadoo Crafty Kit Slimline Berry Sweet

473 005 014



In de linkerhoek heb ik een aarbei opgeplakt, die uit het uitdrukvel komt, die bij de papierset hoort. Ik heb deze aardbei met foam tape opgeplakt.


Ook aan de rechterkant plakte ik een aardbei op maar deze zit een beetje verstopt achter de tekst "Gefeliciteerd", die heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design. Verder heb ik in het midden nog een tekstje gestempeld op wit cardstock en deze op de kaart geplakt. 


Deze vrolijke aardbeien kaart kan ik dus binnenkort naar een jarige sturen. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en wie weet tot een volgende keer.

Groetjes,


1 opmerking: