Pagina's

donderdag 2 september 2021

Kerstkaartje

  


Hallo allemaal,

Ik heb de smaak van de kerstkaartjes weer te pakken. 


Dit keer maakte ik een klein verkant kaartje met de vierkante stansen van Carlijn Design. Ik gebruikte verder de slimline papierset van Dutch Doobdoo.


Ik heb het kaartje uit verschillende papiersoorten gestanst in verschillende maten. Daarna heb ik de verschillende lagen op elkaar geplakt en was er in het midden nog een klein beetje ruimte over voor dit leuke rendiertje die hoort bij de Dutch Doobadoo papierset Oh Deer.


In de linkerboven hoek en de rechteronderhoek heb ik nog een plaatje geplakt die ook uit de papierset komt. Het is een simpel kaartje dit keer maar ik vind het wel een heel lief en schattig kaartje geworden. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. I really want to thank Dr Emu for saving my marriage. My wife really treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my wife has changed towards me. Then she told me to contact Dr Emu that he will help me bring back my wife and change her back to a good woman. I never believed in all this but I gave it a try. Dr Emu casted a spell of return of love on her, and my wife came back home for forgiveness and today we are happy again. If you are going through any relationship stress or you want back your Ex or Divorce husband you can contact his whatsapp +2347012841542 or email emutemple@gmail.com website: Https://emutemple.wordpress.com/ Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    BeantwoordenVerwijderen