Pagina's

donderdag 9 september 2021

Kerst

 Hallo allemaal,


Zijn jullie al bezig met kerstkaarten? Ik was zelf nog niet begonnen. In de nieuwe collectie zitten toffe kerstmallen, dus ben ik maar vast begonnen. Want klaar is klaar en dat scheelt weer stress aan het einde van het jaar. Één van de nieuwe mallen is de gave Card Art Kerst Album.


 De basis heb ik overgenomen uit kraft. Daarna de binnenmaten uit designpapier van Maja Design. De letters kerst heb ik nog een keer apart overgenomen uit rood papier uit het bijpassende designpapier. Op het eerste blad heb ik de poinsettia van Noor! Design geplakt. Langs de rand heb ik nog een paar pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Card Art Kerst Album
470.784.017

470.784.017 Dutch Doobadoo Card Art Kerst Album

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Dit zijn de volgende bladzijdes. 






Op de laatste bladzijjde heb ik de nieuwe Build Up Boo Rendier geplakt. Ik vind deze build up echt zooo gaaf!! Ik een stuk wit cardstock gemat op blauw cardstock. Hierop heb ik de kerstmal van CarlijnDesign geplakt. Het rendier heb ik op de bovenkant vastgeplakt. 

Dutch Build Up Boo Rendier
470.784.012

470.784.012 Build Up Boo Rendier


Ik heb het album heel rustig gehouden. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: