Pagina's

vrijdag 3 september 2021

Baby

 



Hallo allemaal,

Ik maakte dit keer een mini-album voor mijn moeder met allemaal foto's van haar kleinkinderen. Sinds kort is mijn moeder de trotse oma van 4 kleinkinderen en ja dan moet je wel een leuk album voor oma maken. 


Maar dat doe ik met heel veel plezier en liefde voor haar hoor. Ik ben begonnen met deze leuke nieuwe mallenset waarmee je dus dit leuke album mee kunt maken.

'
Dutch Doobadoo Cart Art Album Baby
570 784 0921

Ik heb eerst alle basispagina's overgetrokken op kraft papier. Om vervolgens alle pagina's te beplakken met het mooie babypapier Welcome Baby Girl uit een klein papierblokje van Echo Park. 


De letters op de voorkant heb ik gemaakt met een stans. Door de gaatjes van de mal heb ik roze boekbindringen gedaan en daaraan heb ik verschillende lintjes geknoopt, die qua kleur passen bij het desginpapier. 


Verder heb ik er nog een bedeltje aangehangen met het geboortejaar van mijn nichtje en een bedeltje van een babyrompertje. Met een zwarte gelpen heb ik overal randjes om heen gezet zodat het geheel nog net even wat sprekender wordt. Ik houd van die lijntjes.


Even een foto van wat dichterbij.  Hieronder zien jullie alle pagina's apart. 


Hier en daar heb ik ook nog een aparte tekst stempel gebruikt om het album wat verder aan te kleden.





Bij dit blokje had ik ook een zakje met embellisments gekocht en die heb ik hier en daar ook in het album geplakt. 



Ook de achterkant van het album heb ik nog wat verder aankleed.


Oma heeft inmiddels het album gekregen en is er erg blij mee. 
Tot een volgende keer.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk en lief babyalbum met deze mooie mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GET YOUR EX LOVER BACK.
    This is my testimony of life that I will tell everyone. I have been married for 25 years Another woman had a spell to get me away from my lover, My husband left me and the children and we suffered for 2 years until I saw post about where this man Dr Omokpo has helped so many people recover their broken marriages and relationships   to get their ex lovers back. I decided to send him a message about my broken marriage and family  about how my husband left me and  for him to help me bring back my loving husband home, This great man told me what to do and I followed him as he instructed. After 48 hours, as he told me, I saw a car enter the compound. I was shocked when I saw my husband. As I share my testimony with you my husband came back to me and the kids and that's why I'm happy to put all of you to meet this man for solutions to your problem and bring your lover back to you and mend your broken marriage or your relationship restored back to happiness as you wished. Contact this great man via: dromokpo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOW TO GET YOUR EX LOVER BACK & HOW I GOT MY EX LOVER. BACK I want to thank Dr Omokpo for saving my marriage. My husband treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my husband has changed towards me. Then he told me to contact: {dromokpo@gmail.com}that he will help me bring my husband back to being a good man. That this great man helped her too.

    Then I gave him a try. after 3 days of casting the spell my husband came back home and I forgive him and today we are living in joy and happiness If you are going through any relationship stress or broken marriage situation and you want your Ex lover, Ex boyfriend, Ex girlfriend or Divorced husband or wife back you reach him via: dromokpo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen