Pagina's

donderdag 16 september 2021

Bakkertjes Barn

  Hallo Allemaal,

Er wordt druk gebakken in de Barn om de lekkerste gebakjes te bakken.


De basis is een Fold Art Card die ik aan de andere kant in spiegelbeeld verlengd heb.


470.713.341


Het Design papier en de leuke bakkertjes zijn van Elizabeth Craft Design.


De blikvanger is natuurlijk de barn want wat is die leuk zeg. Tip van mij is wel om de raampje met een scherp mesje uit te snijden om de randen zo mooi recht te krijgen.


470.713.851


Hier even de zijflappen naar achter gezet zodat je heel goed de barn kan bekijken.


Het voordeel van deze kaart is dat je hem mooi klein kunt vouwen om op te sturen. Veel succes en plezier met het maken van tafereeltjes met de leuke barn en dan hoop ik je snel weer te zien op dit blog.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Prachtig deze barn mal en wat heb je er een geweldig tafereel mee gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really want to thank Dr Emu for saving my marriage. My wife really treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my wife has changed towards me. Then she told me to contact Dr Emu that he will help me bring back my wife and change her back to a good woman. I never believed in all this but I gave it a try. Dr Emu casted a spell of return of love on her, and my wife came back home for forgiveness and today we are happy again. If you are going through any relationship stress or you want back your Ex or Divorce husband you can contact his whatsapp +2347012841542 or email emutemple@gmail.com website: Https://emutemple.wordpress.com/ Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    BeantwoordenVerwijderen