Pagina's

zondag 7 maart 2021

You & Me



De nieuwe Dutch Doobadoo collectie ligt in de winkel en hij is weer zoo tof!! Één van de nieuwe mallen is de Card Art Slimline Kiekeboe. En wat is ie leukkk! Ik heb er deze kaart mee gemaakt.



De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit designpapier uit de Crafty Kit XL Sweet Heart. In het midden van de Slimline mal zit nog een aparte vorm. De grootste maat heb ik overgenomen uit zwart cardstock en een maatje kleiner uit rose cardstock. De binnenmaten van de luikjes heb ik overgenomen uit het designpapier. 

Card Art Slimline Kiekeboe
470.713.856

470.713.856 Card Art Slimline Kiekeboe

Crafty Kit XL Sweet Heart
473.005.004






Achter de luikjes heb ik de pinquins uit de Crafty Kit geplakt. In het middelste vakje een mal van Magnolia. Langs de kanten heb ik een oudere hartjesrandmal van Noor! Design geplakt. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: