Pagina's

woensdag 17 maart 2021

Passion

  Hallo bloglezers.

Wat leuk dat jullie weer hier op het blog komen kijken. Vandaag wil ik een kleine art journal pagina laten zien.


Deze pagina heb ik op de volgende manier gemaakt:


Op aquarel papier heb ik een mask gelegd. Hier ben ik met wit Neocolor 2 krijt overheen gegaan en heb dit krijt met mijn vingers over de mask (470.715.625) heen uitgewreven. Waar de openingen in de mask zitten, wrijf je het krijt op het papier. Daarna heb ik de achtergrond met verschillende kleuren distress inkt en een blending tool gekleurd. Waar het krijt zit, hecht de distress inkt niet goed, vandaar het kleurverschil.


Hier overheen heb ik een 2e mask (470.715.815) gelegd en hierbij Distress Paste van Cadence gebruikt. Terwijl dit nog nat was heb ik er hier en daar distress embossingpoeder in gestrooid dat ik verhit heb.



De grijsboard cirkel (492.006.009) heb ik geverfd met acrylverf.


Wat zijn deze cirkels toch leuk om te gebruiken.


Onder de grijsboard cirkel ligt een cirkel van Paper Art (472.948.052). Ook deze cirkels heb ik geverfd en in de nog natte verf 3 verschillende kleuren embossingpoeders gestrooid die ik verhit heb.



Ook zie je hier de paper Art Bubbles uit een al oudere collectie van Dutch Doobadoo.



En ook bij deze creatie heb ik weer die leuke sticker tekststrookjes (491.200.001) van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze keer heb ik het strookje iets geschuurd, wat weer een ander effect geeft.



Wat is het toch heerlijk om een creatieve hobby te hebben en hierbij de materialen te hebben waarmee je dit kan maken.

Bedankt weer voor je bezoek hier. Geniet ervan om creatief bezig te zijn.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten