Pagina's

vrijdag 12 maart 2021

Slimline

 470.713.856 Dutch Doobadoo Card Art Slimline. Superleuke mal om een kaartje te maken wat er heel leuk uitziet, niet veel weegt dus de verzendkosten beperkt houdt. Je kunt er helemaal je eigen favoriete stijl in verwerken of juist eens iets heel anders maken dan wat iedereen van jou verwacht.


Ik ben begonnen met een basis te maken van linnen cardstock. Daarop heb ik gemat met een designpapiertje, even je basis meten en dan je designpapier nét iets kleiner snijden. Daarna heb ik de 2 tags van de mal gesneden, de grootste op mijn basiskaart geplakt.


 Daarna heb ik bij de kleinste de luikjes uitgesneden/geknipt en aan 1 kant vast laten zitten om te kunnen vouwen. Ook deze op mijn basiskaart een plekje gegeven.


Daarna heb ik de kleinere luikjes omgetrokken en uitgeknipt en op de onderste tag op mijn kaart geplakt. 1 kant heb ik daar open gehouden en daarin heb ik hele kleine tagjes gedaan die je er aan de strikjes gemakkelijk uit kunt trekken.


Met wat parelrandjes, losse parels en bloemetjes heb ik het kaartje uiteindelijk nog wat opgeleukt.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten