Pagina's

dinsdag 9 maart 2021

Flessenpost

 Mijn vader was begin februari jarig en omdat we er niet naartoe kunnen, heb ik een kaart gemaakt/verstuurd naar hem. Het is een kaartje als flessenpost geworden met de tekst: aan de kust. Mijn ouders wonen aan de kust dus deze mal en tekst vond ik wel leuk passen.



De kaart maakte ik met de mal die bij crafty kit Sea Bottom hoort. 

Crafty kit - Sea Bottom 473.005.003 

Deze heb ik overgetekend op wit fluweelkarton en tegen de linkerkant de mal omgeklapt en in spiegelbeeld eraan vast overgetekend. Nu is het een dubbele kaart geworden. Het designpapier komt uit het bloc Côte 'd Azur waarvan de randen zijn opgeruwd met een paper distresser. Een afbeelding is achter de lens van de verrekijker. De grote vuurtoren ernaast met aan de voet koraal en een strandlopertje. Een zeemeeuw zit op de meerpaal waaraan een anker hangt en ook koraal groeit.
Uiteraard zijn er meer zeemeeuwen te vinden aan het strand. Op een labeltje is de tekst gestempeld die vastgestrikt is met waxkoord. De dop van de fles is overgetekend op zelfklevend kurk.

1 opmerking: