Pagina's

zondag 21 maart 2021

 


Het is alweer maart. Bij de Dutch Doobadoo Build up groep hebben we weer een hele leuke nieuwe challenge voor jullie. Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke kaart en post deze in de Build up Facebookgroep. 

Dit is mijn voorbeeld. Doe jij deze maand ook weer lekker mee want we kunnen in deze gekke tijd allemaal wel even een keer een arm ons heen gebruiken toch?


Ik ging voor deze kaart met de onderstaande mal aan de slag als basiskaart.


Dutch Shape ARt Ticket A5
470 713 190

Ik heb de ondergrond bewerkt met blauwe distress oxide inkt. Hierna heb ik op de achtergrond een regenboog gemaakt. Hiervoor heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. In het gras zitten de aap en de koala naar de regenboog te kijken als echte vrienden. Wat zullen ze samen te bespreken hebben? Ik ben wel benieuwd.  De grasrand heb ik gemaakt met een een stans.  Verder gebruikte ik natuurlijk de 2 onderstaande build up mallen van Dutch Doobadoo. Als eerste de koala kijkend op zijn rug.



Dutch Build up Koala
470 713 837

En daarna zijn vriend aap, die een arm om koala heen slaat. Ah wat lief!



Dutch Build up aap
470 713 836


De wolkjes heb ik ook gemaakt met de mal van Marianne Design. Als laatste heb ik de tekst "Dikke knuffel voor jou" gestempeld met een stempelset van Carlijn Design.  Ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen met deze leuke challenge. Dan kunnen we met zijn alleen kaartjes gaan sturen naar mensen die in deze moeilijke tijd wel een hele dikke knuffel verdienden. Heel veel succes en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten