Pagina's

vrijdag 12 maart 2021

Nieuwe Woning

 



Hallo allemaal,

Voor een lieve collega, die onlangs verhuisd is maakte ik deze verhuiskaart. Ik gebruikte een kaart model wat ik op internet bij de Facebookgroep Mijn Schatkaart tegenkwam. 


Een leuk model wat goed te combineren is met enkele Dutch Doobadoo mallen. Op de voorkant gebruikte ik de Build up mal van de pinguïn.


Dutch Doobadoo Build up
470 7`13 842


De tekst van harte maakte ik met een woordrandstans van Carlijn Design.  De letters waarmee ik de tekst "Nieuwe woning" maakte heb ik gemaakt met een letterstans.  Binnen in de kaart heb ik een huisje gemaakt. Dit huisje heb ik gemaakt met de onderstaande Dutch Doobadoo mal


Dutch Doobadoo Card Art Gingerbread house
470 714 834


Voor het huisje zien jullie 2 kleinere pinquins, die heb ik gemaakt met een stempel en stansenset van Marianne Design. De tekstjes die er verder op de kaart te zien zijn heb ik gestempeld. 


Aan de linkerkant onderaan heb ik een persoonlijke tekst geschreven om haar veel geluk te wensen in haar nieuwe woning. 


 Ze heeft de kaart inmiddels ontvangen en was er erg blij mee. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes,

1 opmerking: