Pagina's

dinsdag 9 maart 2021

Pasen

  Hallo allemaal,


Het is bijna Pasen. En hoe leuk is het dan om een Paascreatie te maken. Bij Dutch Doobadoo hebben we hier verschillende mallen voor. Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Box Art Basket.



  •  Ik heb het mandje overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik het designpapier erop geplakt. Bovenaan het mandje heb ik een randje kant geplakt. Het hengsel heb ik gemaakt met pons van Vaessen.

    Box Art Basket
    470.713.580

    470.713.580 Box Art Basket


Bij Dutch Doobadoo hebben we ook Paper Art Paaseieren voor het oppimpen van je paascreatie. Je kunt ze gewoon wit laten, maar ook op kleur brengen. Ik heb ze op kleur gebracht met distress inkt. De label heb ik gemaakt met een pons van Vaessen.






Dutch Laser Paper Art Paaseieren
472.948.018

472.948.018 Laser Paper Art A5 Easter Eggs




De plaatjes en de tekst op de label komen uit een Bella Lulu knipvel.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. I want to appreciate Dr Believe for the restoration of my marriage with his spell casting after 5years of separation with my husband, with the help of the great spell caster Dr Believe ,my husband return home and now we are happily together for good,once again thanks Dr Believe , He also cure all kinds of sickness and such as;
    1 love spell
    2 Good job spell
    3 fruit of the womb
    4 Hiv/ Aids
    5 Business spell
    6 win EX back
    7 promotion spell
    8 lotter spell and court cases....
    Here is the email address of Dr Believe via: believelovespelltemple@gmail.com You can also check on Dr Believe page on https://www.facebook.com/DrBelievetemple-106611931721348

    Lord bless you forever Papa
    Thanks A lots...

    BeantwoordenVerwijderen