Pagina's

woensdag 3 maart 2021

Op de Boerderij

 



O wat zijn er weer leuke nieuwe mallen van Dutch Doobadoo uitgekomen deze maand. Ik ging met drie verschillende mallen aan de slag en maakte daar deze boerderijkaart van. 



Ik hoop maar snel dat we op school een keer het thema "De Boerderij" gaan doen want dan krijgt deze kaart zeker een mooi plekje op het themabord. 


Ik gebruikte als eerste de mal van de trekker  

Dutch Doobadoo Card art Tractor

470 713 852

Hierna ben ik aan het werk gegaan met de nieuwe leuke build up mal van de koe. Wat is hij leuk he? Ik maakte 2 verschillende koeien.


Dutch Doobadoo Cart Art Build up Koe
470 713 859


De hooibalen heb ik zelg geknipt uit geel papier. Er zit zelfs nog een beetje echt hooi op. Als laatste maakte ik de boom met de onderstaande mal.


Dutch Doobadoo Card Art Tree
470 713 853


Ik ben benieuwd wat jullie van deze boerderijkaart vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. My heart was falling apart, my emotions were dying slowly, i was gradually losing my beauty, All because the man i got married to 4 years back was no longer the same man again, he started going out with women , drinking in all the bar, all he do say was we getting a divorce ASAP that i look old to him , i cried my life , i apologize to him to forgive me if i had done any wrong to him yet all he was saying was his done with me and he has found a new woman for his self not until i came across a post online on how people were talking about a love doctor who has helped so many people to get there lovers back so i made no hesitation to contact him via his WhatsApp ( +2348100368288 ) and also wrote a mail for him on his Email: ( priestazibasolutioncenter@gmail.com ) before i finished explaining my problems to him he already told me all about my life , i was very surprised and he told me what to do in the process for the love spell and in less than 48 hours everything was ready , he sent me a package and i did as he said so at night i was on my bed sleeping when i saw my husband kneeling down at my front begging for me to forgive him, i thought it was a dream till today, i am so grateful to you PRIEST AZIBA, please anyone going through sure problem should contact PRIEST AZIBA for your solution before it become too late for you. DR Email: priestazibasolutioncenter@gmail.com DR WHATSAPP: +2348100368288 we still have Angels on earth.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik ben Theresa Williams. Na jaren in relatie te zijn geweest met Anderson, maakte hij het uit met mij, ik deed al het mogelijke om hem terug te halen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik deed beloftes maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriendin en zij stelde voor om liever contact op te nemen met een spreukmaker die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keus dan het te proberen, ik mailde de spreukgever, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zal zijn, dat mijn ex binnen drie dagen bij me terugkomt, hij sprak de spreuk uit en verrassend genoeg was het op de tweede dag rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde het telefoontje en hij zei alleen dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe. Zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo iemand zou helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en machtige spreukmaker die me met mijn eigen probleem heeft geholpen. Zijn e-mail: {drogunduspellcaster@gmail.com} je kunt hem een ​​e-mail sturen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of in een andere zaak.
      1) Liefdes spreuken
      2) oplossing en genezing van alle ziekten
      3) Herbal Cure voor elke ziekte / ziekte
      4) Huwelijksspreuken
      5) Zwangerschapsspreuk
      6) Breakup spreuken
      7) Death betovering
      8.) U wilt op uw kantoor promotie krijgen
      9) Wil je geliefde tevreden stellen
      10) Loterij
      Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt voor een blijvende oplossing
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Verwijderen