Pagina's

donderdag 4 maart 2021

Hartelijk Gefeliciteerd

 

Mijn schoonmoeder was jarig en natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Ze houdt van bloemen en planten dus ik heb tulpen verwerkt op de kaart.


De kaart maakte ik met card art Cadeautje. De basis tekende ik over op wit fluweelkarton en de binnen delen op designpapier uit het bloc Eline's Honeymoon. De randen zijn opgeruwd met een paper distresser.

Card art Cadeautje 470.713.839

 De afbeelding uitgeknipt en deze geplakt op een cirkel van designpapier en wit fluweelkarton. In de vaas een grote bos tulpen en wilgenkatjes geschikt. Het vogelhuisje versierd met groene takjes en wilgenkatjes. Een tekst gestempeld en bovenaan is het lint vastgestrikt met lint. Om de kaart te laten staan, plakte ik een kaartenstandaard erachter.


 

1 opmerking:

  1. Hallo, ik ben Theresa Williams. Na jaren in relatie te zijn geweest met Anderson, maakte hij het uit met mij, ik deed al het mogelijke om hem terug te halen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik deed beloftes maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriendin en zij stelde voor om liever contact op te nemen met een spreukmaker die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keus dan het te proberen, ik mailde de spreukgever, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zal zijn, dat mijn ex binnen drie dagen bij me terugkomt, hij sprak de spreuk uit en verrassend genoeg was het op de tweede dag rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde het telefoontje en hij zei alleen dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe. Zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo iemand zou helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en machtige spreukmaker die me met mijn eigen probleem heeft geholpen. Zijn e-mail: {drogunduspellcaster@gmail.com} je kunt hem een ​​e-mail sturen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of in een andere zaak.
    1) Liefdes spreuken
    2) oplossing en genezing van alle ziekten
    3) Herbal Cure voor elke ziekte / ziekte
    4) Huwelijksspreuken
    5) Zwangerschapsspreuk
    6) Breakup spreuken
    7) Death betovering
    8.) U wilt op uw kantoor promotie krijgen
    9) Wil je geliefde tevreden stellen
    10) Loterij
    Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt voor een blijvende oplossing
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen