Pagina's

donderdag 9 april 2015

Rosetta

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik gemaakt heb met één van de eerste shape art mallen van DDBD. Ze zijn super eenvoudig in gebruik en je hebt in een handomdraai een mooie kaartvorm. Ik heb er een dubbele kaart mee gemaakt.


Dat doe ik door eerst mijn kaart dubbel te vouwen en dan de mal aan de vouwkant er een stukje bovenuit te laten steken. Dat gedeelte knip je dus niet los en blijft aan elkaar zitten. Ik heb een vel van Pion gebruikt. Daarop een doily en een stukje kant.


Het afdrukje is Rosetta van het merk Wee. Wat witte puntjes in haar haar gemaakt en stickles op de vleugels en langs haar jasje. Daarna gestanst  en gemat op de scalloped cirkel. Een stukje wondgaas eronder en dit alles met foam op de kaart geplakt. Wel zodanig dat ik in het midden er een envelopje onder kan doen met een tag erin.


Langs de zijkant heb ik twee rolletjes gemaakt van DP en met een strik opgeplakt. Hierop vlinders gemaakt met lichtgewicht klei en op kleur gemaakt met twee kleuren Inka Gold. Twee cardboard hartjes erop die ook op kleur zijn gemaakt met panpastels.


Aan de linkerkant wat roosjes, want dat hoort wel bij deze stempel. En hier zie je ook het vlopje met de tag. Deze heb ik bestempeld met wat poststempels en een tekst. Toen een lintje met strik eraan e ook een bedel met wat kralen.


Hier kan je de tag goed zien.

Shape Art - Diamond

Hoop jullie weer een ideetje aan de hand te hebben gedaan.



Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
 

   
 




1 opmerking: