Pagina's

woensdag 15 april 2015

Dutch Doobadoo Uitgelicht - Camera

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze maand hebben we gekozen voor de Card Art camera. Deze is leuk met afdrukjes maar natuurlijk om te scrapppen met bijvoorbeeld je vakantie foto's. Het team zal je weer verrassen met allerlei variaties!

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 t/m 18 april 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!



Marianne

Monique

Raffa



Heel veel plezier en succesbij het hoppen. Je ziet vast heel veel moois voor bij komen !



36 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties heb ik gezien. Eerste keer dat ik bloghop dus hoop dat het gelukt is. Alleen bij Raffeala kon ik niets zien, dus ook geen reactie plaatsen 😞. Dat wat ik hierboven zie van haar die ene foto is schitterend maar op dr blog zie ik niets over deze camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige bloghop weer, bij iedereen gehopt en een berichtje achtergelaten! Love it! En geweldig om te zien wat voor verschillende creaties je kan maken met diverse materialen/kleuren en persoonlijke voorkeuren. Geweldig leuk dit!

    groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie voorbeelden. Weer een hoop inspiratie. Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie er allemaal pracht creaties van gemaakt! Geweldig deze inspiratie. Deze mal was me eigenlijk nooit zo opgevallen, maar weet na het zien van dit moois dat ik hem graag zou willen hebben. Een fotoboekje van het aqua zoo bezoek maken of zo'n leuke kaart. .... Bedankt dames voor de ideeën en natuurlijk voor de bloghop!
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de superleuke bloghop, ik heb nu weer super ideeën!!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle leden hebben mooie en leuke kaarten en mini boekje gemaakt! Ik ben blij dat ik de mal ook heb en de ideeën zijn er ook, nu alleen nog de tijd vinden om die ideeën uit te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige voorbeelden allemaal! Mijn complimenten dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net de bloghop gedaan (wel in 2 keer want ik moest gaan werken)... Super leuke ideeën gezien !!!
    Het waren stuk voor stuk prachtige creaties!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super veel mooie creaties gezien. Ik heb deze camera zelf ook en heb weer veel inspiratieopgedaan. Super leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Wat een prachtige camerakaartjes zijn er gemaakt. Heel leuk om te zien hoe iedereen er weer wat anders van maakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hoop leuke dingen heb ik hier gezien. Me fantasie slaat gelijk op hol.
    Nu maar hopen dat ik als beginner deze leuke set mag winnen :-):-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verscheidenheid aan uitwerkingen met een en dezelfde mal.
    Echt schitterde creaties van alle dames.
    Veel inspiratie opgedaan.

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verscheidenheid aan uitwerkingen met een en dezelfde mal.
    Echt schitterde creaties van alle dames.
    Veel inspiratie opgedaan.

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weer heel veel moois langs zien komen! Bedankt voor de inspiratie dames! De mal ligt hier nog steeds ongebruikt😑. Daar gaat heel snel verandering in komen kan ik jullie beloven!😊

      Verwijderen
  14. Hoi hoi Luitjes,
    Ik heb weer met me tong uit me mond en bekkie open van jullie creaties zitten genieten.Zo leuk wat er allemaal voorbij kwam.Jullie zijn stuk voor stuk Kanjers! Ik heb weer ontzettend veel inspiratie opgedaan en kan niet wachten om de spullen in huis te halen!Ik kijk al weer uit naar de volgende bloghop.Bedankt dames heerlijk zitten genieten voordat ik zo me bedje in rol.

    liefs en dikke X Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was weer een leuke creatieve bloghop, prachtige creaties heeft het dt-team met de mal gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo samen,

    jullie hebben weer met een camera zo veel mooie dingen gecreëerd,
    waardoor wij heel veel inspiratie kunnen opdoen
    en vooral ook genieten,
    waarvoor dank

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een verscheidenheid, en dat is erg leuk om te zien. Dank je wel dat dit met ons wilde delen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle ideeën bij elkaar gehopt voor mijn zomeralbum!! Zoveel inspiratie weer bedankt allemaal voor jullie prachtige uitwerkingen ideeën en uitleg
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hop, hop, hop, je hopt wat rond, ziet allemaal hele mooie dingen langs komen, zo verschillend van elkaar en voordat je weet ben je rond en kom je weer op de start pagina uit. Er zitten een paar favoriete tussen en ik heb een leuke ideeën opgedaan zoals b.v. een foto boekje maken met de mal. Pffff we krijgen het weer druk.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een prachtige creaties heb ik gezien. Super gaaf. Ook zo verschillend. Heel erg mooi. Leuk dat jullie dit zo doen. Geeft weer inspiratie om zelf aan de slag te gaan.
    Bedankt voor het delen van dit alles.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw dit was een prachtige bloghop!! Er werden vele mogelijkheden getoond met een variatie van kleuren! Geweldig. Ik heb deze mal ook zal hem toch eens weer uit de la halen. Toch eeuwig sonde om deze weinig te gebruiken. Dat is maar gebleken. Om hier weer eens wat mee te maken.
    Dankjewel voor deze gezellige bloghop!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige bloghop hebben jullie weer gemaakt. en wat een mooie creaties zijn er van gemaakt zo verschillend allemaal en dan van de zelfde mal toppie allemaal.
    en zeker wil een gokje wagen. en zet deze foto camara zeker op me verlang lijstje.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Via Facebook kwam ik bij jullie bloghop uit. Wat heb ik een mooie reeks voorbij zien komen!! En dat allemaal gemaakt met een mal van nog geen 5 euro!! Bedankt voor al die mooie voorbeelden!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave bloghop hebben jullie voor ons verzorgd. Heb allerlei leuke ideeen opgedaan voor zowel mannen als dameskaarten. Het begint echt al een beetje te borrelen in mijn hoofd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een hele leuke bloghop ik was lees goed WAS een van de mensen die niet zo goed wist wat je met deze mal nou kon maken daarom ook toen niet aangeschaft.
    Maar nu inmiddels wel behoorlijke spijt want al deze leuke creaties zetten meteen me handjes aan het jeuken om aan de slag te gaan !

    Ook het designteam heel erg bedankt voor de inspiratie ! Jullie hebben het weer top gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een schitterende bloghop met heel veel mooie en verschillende voorbeelden, allemaal weer toppertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuke bloghop!
    Zoveel verschillende voorbeelden, als dat geen inspiratie geeft!
    Super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb bij iedereen een bezoekje gebracht en ik heb mijn ogen uitgekeken wat een prachtige creaties allemaal.
    en allemaal zo verschillend toppie weer.

    en dit is zeker een hele leuke bloghop.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een leuke creaties allemaal! En zo uit een lopend! Erg mooi om te zien,bedankt voor de inspiratie.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het was weer erg leuk om te hoppen !!!
    Super jullie voorbeelden

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve creatieve dames wat heb ik genoten van deze bloghopronde .
    Ik heb weer super ideetjes opgedaan .
    Ga vooral zo door het blijft leuk om jullie allemaal te volgen en Dutch Doobadoo blijf vooral doorgaan
    met de leuke hobbymaterialen te creeeren en bezigheden te organiseren zoals het bloghoppen en Sollen .
    Geweldig voor ons als hobbyisten.
    Een fijne Zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb even over langs gehopt. Wat een super leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt, van mannenkaart tot vrouwenkaart en van lekker druk, tot mooi rustig. Echt inspirerend. Bedankt weer.
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Stuk voor stuk prachtige creaties.Zeer verschillend ook, de 1 echt vrouwelijk en de ander weer super mannelijk.
    Echt een veelzijdige mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben overal geweest. Erg leuk, veel inspiratie opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een superleuke bloghop was dit weer! Leuk om zoveel verschillende creaties te zien met dezelfde basis!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen