Pagina's

maandag 13 april 2015

Baby Shower

Ik heb dit keer als thema gekozen voor een baby shower kaartje. De basis is de  Dutch Doobadoo mal  label oval en ik heb het  nieuwe papier blokje Spring gebruikt.  Het zijn zachte kleurtjes dus prima voor dit thema toch!De basis is uit kraft papier gesneden en daarna een maat kleiner uit wit cardstock. Toen nog eentje uit design papier gesneden en daarvan ook diverse scrappies.


Ik heb het vintage plaatje rond uitgesneden en op de blauwe vierkante mal geplakt met wat verbandgaas eromheen. Boven in de vlaggetjes lijn gebruikt, alleen 1 vlaggetje eraf geknipt zodat het woord baby erop kon. Deze zijn met de typewriter stempels gemaakt. 

470.713.107 Shape Art Label Oval

Het woord shower  Het woord shower heb ik zelf  uitgeprint en met de hand zo uitgesneden. Aan de zijkant heb ik de hartjes rand gebruikt en dit in wit uit gestanst. Daarboven de ronde DDBD tekst droom geplakt met daarop 2 kleine vlindertjes.. een vlinder betekend natuurlijk nieuw leven dus hoe toepasselijk.


Tussen de kraft basis en de witte erop heb ik rechts een opening gehouden zodat daar een tag ingeschoven kan worden met daarop de uitnodiging gestempeld.  Het kleine flesje en speentje komt van de baby stempelsheet. Aan het lintje heb ik een rose en blauwe speen geknoopt.


In de bloemen toef die gemaakt is met witte roosjes  Heb ik bovenin 2 babyschoentjes geplakt.Aan de andere kant 2 witte blaadjes en deze iets bewerkt met bruine inkt.

474.007.002 Label Art A4 Everyday NL

Liefs Tiets xx




2 opmerkingen: