Pagina's

woensdag 6 juli 2022

Zonnebloemtasje

  


Hallo allemaal,

Ik heb van die leuke grote mask art zonnebloem een cadeautasje gemaakt.


Ik heb gele acrylverf door witte gesso gemengd en dit twee keer op de mask gesmeerd op zwart cardstock.


470.784.134

 Met een gele en bruine stift heb ik de kleuren wat donkerder gemaakt op wat delen van de zonnebloem.
870.002.010

 Daarna heb ik de zonnebloemen met een zwart randje erlangs uitgeknipt. Ik heb een bakje gemaakt voor het "tasje", zodat je er ook daadwerkelijk iets in kan doen.


Van een oude papieren tas heb ik de hengsels af gehaald en gebruikt voor het cadeautasje. En kijk eens wat een leuk tasje je hebt! Superleuk te geven met een klein cadeautje, bloemenbon of andere cadeaubon bijvoorbeeld.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: