Pagina's

dinsdag 26 juli 2022

Proost

 


Hallo,

Dit keer maakte ik een kaartje voor papa, die bijna jarig is. 


Ik gebruikte hiervoor 3 verschillende Dutch Doobadoo mallen. Als eerste deze mal voor de basiskaart.


Dutch Doobadoo Shape Art Lori
470 784 124

Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock en beplakt met designpapier uit een blokje met papier voor mannenkaarten van Marianne Design. In het midden heb ik de snijmal proost van Marianne Design gebruikt. 


Hierover heen heb ik de tekst papa geplakt. Deze heb ik gemaakt met de bovenstaande mal.
Dutch Doobadoo Card Art mama en papa 470 784 130.


De letters heb ik overgetrokken op wit cardstock, denim cardstock en designpapier.  Vervolgens heb ik aan de linkerkant een bierflesje gemaakt met de onderstaande mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Card Art Bierflesje A5
470 713 829

Deze heb ik overgetrokken op kraft papier en daarna beplakt met het designpapier uit het papierblokje van Marianne Design met mannenpapier. 


Als laatste heb ik er nog enkele kleine bierflesjes bij gestempeld en de tekst gefelciteerd. Hiervoor heb ik een stempelsetje gebruikt die ik ooit van een vriendin gekregen heb. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en geniet lekker van het mooie weer.

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten