Pagina's

donderdag 14 juli 2022

Hoera

  


Hallo allemaal,

Ik maakte weer een kaartje voor een jarige, die haar verjaardag mocht vieren. 


Ik gebruikte deze nieuwe Dutch Build up mal van de taart




Dutch Build up Cake
470 784 129


Als eerste heb ik de verschillende taartonderdelen overgetrokken op wit cardstock omze vervolgens te beplakken met design papier uit een blokje van My Favorite Things en glitterpapier. Hierna heb ik de taart op zwart cardstock geplakt en deze nog een keer in zijn geheel uitgeknipt. Hierna ben ik aan de slag gegaan met de build up mal van het nijlpaard.


Dutch Build up Hipp
470 784 110

Hiermee heb ik het nijlpaard gemaakt wat heerlijk aan het genieten is van een stuk verjaardagstaart. Want ja een stukje taart mag je eten als je iets te vieren hebt toch? Ik weet zeker dat het wel een gezellig feestje is. 


Ik ben benieuwd wat jullie van dit verjaardagskaartje vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer

Groetjes,

1 opmerking: