Pagina's

maandag 11 juli 2022

Wintergroetjes

 



Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar. Het is een doorkijkkaartje waarbij de afbeelding te voorschijn komt wanneer je de kaart open doet. 


Ik vind het wel een leuk model en heb gewerkt met het mooie designpapier uit de Crafty Kit Rudolph
473.005.017


Het rondje wat ik uit de binnenkant van de kaart gestanst heb, heb ik op de voorkant weer gebruikt. Maar op het rondje heb ik eerst wel met een tekststempel een tekst gestempeld. De bloemen, de takjes, de boom en het woord Winter heb ik gemaakt met verschillende stansen.
Het schattige hertje hoort bij de papierset. Is hij niet onwijs lief?


Aan de binnekant heb ik een tekststempel van Carlijn Design gebruikt. De vlaggetjes heb ik zelf geknipt.


De sneeuwrand, de sneeuwvlokken en de boom heb ik gemaakt met verschillende stansen. De hertjes komen weer uit de Crafty Kit.

Nu maar snel verder met het maken van kerstkaartje nummer 2. Want voor je het weet is het weer kerst en moet ik weer heel hard aan het werk om genoeg kerstkaartjes in mijn voorraadbak te hebben.
Tot de volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten