Pagina's

zondag 17 juli 2022

Fijne vakantie

 




Hallo allemaal,

Ik heb dit leuke vakantiekaartje gemaakt. Dit kaartje heb ik aan mijn duo collega gegeven om haar na een jaar hard werken een fijne vakantie te wensen en haar te bedanken voor de fijne samenwerking de afgelopen tijd.


 Ik heb voor dit kaartje de onderstaande  Dutch Doobadoo mal gebruikt, 





Dutch Doobadoo Card Art

470 784 140


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik het middenstuk beplakt met oud designpapier. Dit komt uit een papiersetje van Noor Design. Het lieve Magnolia stempeltje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en de andere stempelafdrukjes ook. Dit zijn stempeltjes van My Favorite Things. 


Hierna heb ik het touw om de reddingsboei heen geplakt en er nog enkele schelpjes opgeplakt. Ik moet zeggen dat ik wel zin in vakantie krijg als ik naar dit kaartje kijk. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie mocht je je nog op vakantie gaan.


Tot een volgende keer.

Groetjes,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten