Pagina's

vrijdag 15 juli 2022

Jij

  


Hallo allemaal,

Hier heb ik een kaartje gemaakt met de slimline zonnebloem van Dutch Doobadoo samen met de gelliplate.


Ik heb bruine, groene en gele inkt op de gelliplate gedaan en op watercolorpaper een afdruk gemaakt.


470.784.131

 Daarna heb ik de mask natgespoten en er weer een afdruk van gemaakt.


Supergaaf effect zo! Uit de andere kant van de mask heb ik een bloem van uitgeknipt en deze met een waterpenseel met bruin en groen wat ingekleurd.



Deze heb ik op geel cardstock geplakt en er een randje omheen geknipt. Deze heb ik op de kaart geplakt en de letters "JIJ" en stempel zijn van Marianne Design. Aan de onder en zijkant van de kaart heb ik een gele strook gemaakt en daar ook de tekst opgestempeld.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag toe.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten