Pagina's

dinsdag 19 juli 2022

Knuffel

 



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de onderstaande Card Art van de Zonnebloem.


Ik heb de mal op een stuk wit stempelpapier vast geplakt en deze daarna bewerkt met 3 verschillende kleuren distress inkt. 


Dutch Card Art Zonnebloem
470 784 134


De donkere delen van de bloem heb ik nog bewerkt met een glitterpen van Nuvo maar dat is op de foto helemaal niet te zien. Vervolgens heb ik een afdrukje van dit leuke Magnoliastempeltje op de kaart verwerkt. Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell potloden. Het bijtje is een stempeltje van My Favorite Things Ook dit afdrukje heb ik ingekleurd. De tekst heb ik gestempeld met een set van Marianne Design.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen: