Pagina's

zondag 17 juli 2022

Cheeta

  


Hallo allemaal, 

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een meisje dat dol is op cheeta's. 


Ik heb hier de build up leeuw voor gebruikt. 


470.713.881

Ik heb alles overgetrokken (behalve de kraag van de leeuw) en uitgeknipt. Het neusje, mondje en oogjes zijn zelf getekend. (Maar je kan natuurlijk ook die van het stencil gebruiken). De heupen van de leeuw heb ik aan beide kanten een strookje afgeknipt, zodat deze iets smaller zijn. De stippen op de cheeta heb ik gemaakt met een bruine stift.

Het geheel heb ik met foamtape opgeplakt op de shape art die bij de craftykit Abigail (470.100.005) zit.


470.713.005

Het tekststempeltje is van Marianne Design (CS1006).

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe. 

Groetjes,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten