Pagina's

zaterdag 9 juli 2022

Papa & Mama

  


Hallo allemaal,

Er is een nieuwe serie "lets celebrate" uit van Dutch Doobadoo.


 Ik heb de stencils papa en mama gebruikt als felicitatiekaart voor de aanstaande vader en moeder.


470.784.130

Het babyhoofdje wat jullie zien heb ik gemaakt van de build up olifant.


470.713.795



Door een mondje te maken, een kinnetje, neusje en twee oortjes, heb je een gezichtje van een baby. De handjes zijn van de build up zeemeermin (470.713.810) en het voetje heb ik gemaakt van de build up Koalabeer (470.713.837). Aan het voetje heb ik vijf teentjes getekend. Bij de letters heb ik het woordje "en" gestanst met de letters van Creative Craftlab (alphabet lines).


470.715.822

Op de achtergrond heb ik de slimline maskart cracked patterns gebruikt en daar de letters en babyhoofd met foamtape opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: