Pagina's

vrijdag 27 maart 2020

You are a Star

Half december vroeg een schoonzus aan me of ik een kaart had voor een 15-jarig meisje. Haar nichtje moest een zware rugoperatie ondergaan en is zo fan van mijn kaarten. De voorraad hiervoor was op en ik had 1 dag de tijd om wat te maken. Gelukkig had ik wel een idee en het was precies op tijd klaar. 


Omdat ik de gymp echt superleuk vind voor jongeren, heb ik deze in een meisjesuitvoering gemaakt.
De mal heb ik overgetekend op donkerblauw cardstock  en de binnendelen op Denim & Girls.

Card art Canvas shoe 470.713.750

Alle randen van het designpapier zijn bewerkt met een paper distresser. In de schoen zijn eyelets geslagen en daar lint als schoenveter door geregen en gestrikt over de tong van de gymp. Een afbeelding uit het designpapier gesneden en er een mooie bloementoef bijgemaakt. Ertussen zit nog een banner geschoven die uit de onderrand van het designpapier gehaald is.

2 opmerkingen: