Pagina's

donderdag 5 maart 2020

All About Today

Hallo creatievelingen.

In dit blogbericht laat ik jullie zien wat ik met het Dutch Mask Art Motherboard gemaakt heb.


Op ivoorkarton heb ik de vormen voor de kaart uitgesneden. Vervolgens heb ik met brusho wat vlekken op het karton gemaakt.


De basis van deze kaart is de Card Art Ticket.




Brusho is een pigmentpoeder. Door hier water bij te sprayen, vloeit het poeder uit en krijg je mooie vlekken op je papier. Hier overheen heb ik met 2 kleuren distress inkt de mask gebruikt. 


De randen van het ivoorkarton heb ik met een blending tool nog wat kleur gegeven.


Met stansen en papieren embellishments heb ik de kaart verder afgemaakt. Wat voel ik me toch gelukkig dat ik een heerlijke hobby heb, creatief bezig zijn met papier, masks, inkt e.d.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart om ook zelf
aan de gang te gaan. Bedankt weer voor jullie bezoek hier.

Groeten Hanny

2 opmerkingen: