Pagina's

maandag 9 maart 2020

Sketch Challenge #61

Hallo allemaal,

We hebben deze maand weer een superleuke Sketch Challenge voor jullie. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en dit is mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik, net als in het voorbeeld, de Dutch Doobadoo Card Art Schatkaart gebruikt. Dit is niet verplicht hoor! Je mag ook een andere achterkant kiezen. Want het gaat bij deze sketch om het anker. De schatkaart heb ik overgenomen uit wit cardstock en de binnenmaten uit het Noor! Design papier Nautical Traveler 6011/0644.

Dutch Card Art Schatkaart
470.713.718
470.713.718 Card Art Schatkaart

Het anker heb ik overgenomen uit donkerblauw cardstock. En de binnenmaat uit hetzelfde designpapier.

Card Art Anker
470.713.765
Dutch Doobadoo Dutch Card Art Anker A5

En dan begint het leukste.....het oppimpen. Ik heb hierbij het papier en de mallen uit de Noor! Design collectie Nautical Traveler gebruikt. De zeemeeuw en de tekst in de patrijspoort komen uit een Bella Lulu knipvel. Ik ben weer helemaal verliefd op de Magnolia stempels. Ze blijven gewoon erg leuk. Deze piraat heb ik ingekleurd met Copics.

Afbeelding kan het volgende bevatten: mogelijk herkende tekst: DUTCH DOOBADOO SKETCH CHALLENGE #61 金 470.713.765 0.713.165

Deze keer gebruiken we voor de sketch de Dutch Doobadoo mal 470.715.765.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind maart door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook. Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van de creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@noortje-design.nl.

Natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes! Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Heel mooi. Gisteren ook mijn bijdrage aan de challenge op facebook gezet. Erg leuke sketch!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen