Pagina's

maandag 16 maart 2020

MDF Organizer

Hoe leuk is het om even iets anders te doen dan kaarten maken. Alhoewel ik toch ook wel weer kaarten heb gemaakt. Begrijpen jullie er iets van? Ik zal het laten zien.

Ik ben aan de slag gegaan met de MDF organizer van Dutch Doobadoo. Ik heb hem eerst bewerkt met Cadence acrylic paint en daarna wat opgeleukt met wat mooie uitgeknipte bloemen uit designpapier van Craft & you Sweet Time. 


Langs de randjes parelkoord en het toen zo gelaten om er gebruik van te kunnen maken zonder dat alles aan de binnenkant in de weg zit.


Toen de organizer klaar was ben ik begonnen aan 2 kaartjes die ik er graag in wilde zetten.


In vintage stijl, met kantjes, bloemen enz.


Daarna heb ik ook nog 2 tags gemaakt en een notitieblokje gepimpt.


Tenslotte heb ik dit alles bij elkaar in de organizer gedaan en nu staat het geheel te pronken op een kastje in de kamer. Helemaal leuk zo'n eigen gemaakt stukje woondecoratie.


Ik hoop dat jullie zijn aangestoken door mijn enthousiasme en ook lekker aan de slag gaan met dit mooie MDF item van Dutch Doobadoo.

1 opmerking: