Pagina's

zondag 15 maart 2020

Hoera

Nog in het oude jaar maakte ik een kaart voor een 50- jarige zus van een opdrachtgeefster. Het moest een mooie verjaardagskaart worden in zachtroze tinten. Helaas overleed onverwachts haar vader waardoor de verjaardag toen niet gevierd werd. De kaart kreeg ze zodoende ook pas later. De ontvanger was er niet minder blij mee dat ze 'em later kreeg. Ze vindt 'em prachtig dus mijn opdracht was geslaagd.



Als basis nam ik de B-day mal van Dutch Doobadoo en maakte er een easelcard van. Deze tekende ik op wit fluweelkarton.  De letters rusten nu op de bodem en het vierkante vlak heb ik nogmaals getekend voor de achterkant.  Op ca. 4 - 5 cm vanaf de bovenkant heb ik een horizontale lijn gerild en de bovenkanten op elkaar geplakt.

Card art B-day 470.713.698

Het designpapier wat ik gebruikt heb, is de serie Vintage Baby. Dit matcht mooi bij de afbeelding die op de shaker cirkel doily zit. Een bloementoef met takjes en blaadjes in diverse tinten groen en de bloemen afgewerkt met een parel. Erbij hangen 2 kleine labeltjes.


Of ik ook kon laten zien dat ze 50 werd. dus op een rozet de leeftijd groot opgezet. OP de letters fladderen nog 2 mooie vlinders.

2 opmerkingen: